یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، افتتاحیه دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام بعدازظهر امروز (سه‌شنبه ۱۲ مهر) به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه با حضور اعضای جدید، تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از این نهاد انقلابی پیگیری خواهد شد.

محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران در این جلسه ‌اظهار کرد: رهبر انقلاب مجمع تشخیص را مظهر انسجام و اتحاد میدانند.

وی در ادامه گفت: در این‌ دوره با سه تن از اعضای این مجموعه آیت‌الله جنتی، آیت‌الله موحدی کرمانی و آیت‌الله ناطق‌نوری خداحافظی می‌کنیم. در دوره هشتم مجمع تشخیص با لحاظ عزیزانی که مرحوم شدند ۴۴ عضو داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم، حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام را قرائت کرد.

در این مراسم، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی ضمن تشکر از رئیس دفتر رهبر انقلاب اظهار کرد: از مقام معظم رهبری بابت اعتمادی که به بنده و سایر اعضای مجمع داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم مطالبات ایشان را به نحو احسن پیگیری کنیم.

وی افزود: در بحث تنقیح سیاست‌ها و ساز و کارها و اجرائیات کار شده است و برخی از اینها به محضر رهبر انقلاب ارسال شده و برخی هم در مراحل نهایی تدوین است و ان‌شاءالله در این دوره به سرانجام رسیده و برای استفاده و ابلاغ ارسال خواهد شد.

وی به اتفاقات و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: به حمدالله رهبر انقلاب روز گذشته یک تحلیل بسیار دقیق و موشکافانه و هوشمندانه از این وضعیت ارائه فرمودند همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دست دشمن در این ماجراها آشکار است. دشمن با تمام ابزار رسانه‌ای خود به میدان آمده است و از نیروهای امنیتی و جاسوسی خود هم استفاده کردند تا روی امواج در کشور سوار شوند که این چیز جدیدی نیست و طی چهار دهه گذشته شاهد این اقدامات بودیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در گذشت خانم امینی حادثه تلخی بود و مسئولان قوای سه گانه قول  پیگیری این موضوع را دادند و مردم هم قاعدتاً مطالباتی دارند و مسئولین موظفند که این مطالبات را بشنوند اما بحث اغتشاشات و تخریب و قتل و خصوصاً هجمه های عجیبی که به نیروهای فراجا شد با هیچ منطقی سازگار نیست. با این امواج عجیبی که رسانه‌ها در دنیا ایجاد کردند، پیداست که دشمن با تمام ابزار خود به میدان آمد اما به حمدالله مردم ما بصیر هستند و دست دشمن را می‌دانند.

در حال تکمیل است…..




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.