یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا کردستان، محمد فرهاد اظهار کرد: در شهرستان بانه پروژه‌های آبرسانی به روستاهای منجیلان، حمزه‌ لان و خوری‌آباد با اعتبار ۷.۴ میلیارد تومان و پروژه آبرسانی به روستای بیلو این شهرستان با اعتبار ۳.۹ میلیارد تومان امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: در شهرستان کامیاران نیز پروژه آبرسانی به روستای قورق به ارزش پنج میلیارد تومان و آبرسانی به روستای کیله‌گلان با ۲.۲ میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در شهرستان سنندج، پروژه آبرسانی به روستای لنج‌آباد با اعتبار سه میلیارد تومان در قالب طرح احداث و تکمیل طرح آبرسانی تک روستایی در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فرهاد ادامه داد: در شهرستان بیجار پروژه آبرسانی به روستای زرده کمر با ۲.۳ میلیارد تومان اعتبار و پروژه آبرسانی به روستای کوتان با ۱.۹ میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال اجرا می‌شود.

وی افزود: پروژه حفر چاه روتاری شماره ۶۵ دشت ریخلان مریوان با اعتبار یک میلیارد تومان، دیگر پروژه‌ای است که در قالب طرح آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی تا پایان سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: در شهرستان سروآباد هم پروژه‌های آبرسانی به روستاهای گواز، نسنار و یوژنان با ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگری خواهند بود که در حوزه روستایی در استان کردستان تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرهاد گفت: در مجموع تا پایان امسال ۱۳ پروژه تأمین آب و آبرسانی در شهرستان‌های مختلف استان با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.