جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امشب _یکشنبه دهم تیر_ در اجتماع هواداران سعید جلیلی در اسلامشهر اظهار کرد: دیپلماسی دولت سیزدهم دیپلماسی عزت بود.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای فقط ادعای ارتباط را داشتند و در عمل دستاوردی نداشتند، افزود: بیش از ۳۰ سال برای ارتباط با دنیا وقت داشتند چرا نکردند؟ کدام یک از وعده‌های که دادند عملی شد؟

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: شما می‌خواهید سایه جنگ را از کشور بردارید؟ سایه جنگ را شما بر سر این کشور آورید، هر وقت سر کار بودید شورای عالی امنیت ملی علیه ما قطع نامه صادر کرد.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: دولت‌های اروپایی در زمان شهید رئیسی نه‌تنها قطعنامه صادر نکردند بلکه یک‌به‌یک با ما ارتباط گرفتند؛ در دوران بلدها یک سال در چین سفیر نداشتیم، خطاب به بعضی‌ها عرض می‌کنم که از آمریکایی‌ها هم خیری به کسی نمی‌رسد.

وی گفت: افرادی که در طول هشت سال دولت داری همه چیز را به دیپلماسی ذلیلانه گرده زده بودند در حالی همه می‌دانند، در هیچ جای دنیا آبرویی برای التماس کننده وجود ندارد اما در مقابل امروز شاهد هستیم که این جریان مرتجع شناخته شده، جریان اصیل انقلاب را به بلد نبودن زبان دنیا متهم می‌کند و به التماس‌های ذلیلانه خود افتخار می‌کند اما شهید رئیسی و امیرعبدالهیان الگوی از دیپلماسی اسلامی و عزتمندانه را نمایش دادند.

این خبر در حال تکمیل است…

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.