جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: در این مرحله از آزمون ۷۹۱۱ نفر داوطلب استخدام در آموزش و پرورش شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۷۸ نفر پذیرفته خواهند شد که در نهایت پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش ۳۰۲ نفر معلم و آموزگار به صورت قطعی در استان قزوین به استخدام وزارت آموزش و پرورش درمی‌آیند.

کودکستان‌های فاقد مجوز تعطیل می‌شوند

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین در ادامه این گفتگو درباره میزان دریافت شهریه کودکستان‌ها گفت: دریافت شهریه‌های کودکستان‌ها باید طبق قانون و نرخ مصوب باشد و محتوای ارائه‌شده در کودکستان‌ها باید با مؤلفه‌های ایرانی-اسلامی سازگار باشد و نظارت لازم در این زمینه ضروری است.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه در اجرای قانون هیچ تبعیضی بین مراکز نباید قائل شد و برای همه با عدالت باید رفتار شود، افزود: رعایت دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های قانونی توسط مؤسسان کودکستان‌ها مهم است و عملکردشان مراکز پیش دبستانی مورد نظارت و ارزیابی دقیق قرار گیرد و این ارزیابی در جهت کیفیت‌بخشی شاخص‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کودکستان‌ها به عنوان یکی از ارکان تعلیم و تربیت از مؤسسان انتظار داریم تا با توجه به وضعیت اقتصادی موجود رعایت حال اولیا را در دستور کار نخست خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: تمام کودکستان‌های فعال باید از آموزش و پرورش مجوزهایی دریافت کنند و اگر مرکزی بدون مجوز و به صورت غیرقانونی اقدام به فعالیت کند، با اقدام قانونی مواجه شده و از ادامه فعالیت آن مرکز ممانعت به عمل خواهد آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.