یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید کریم معصومی در مخالفت با افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: هرگونه تغییر در نرخ سوخت، به دلیل تأثیرات گسترده‌ای که بر زندگی مردم و اقتصاد کشور دارد، نیازمند مجوز رسمی از مجلس شورای اسلامی است، این موضوع به‌ویژه در شرایط فعلی که مردم با مشکلات اقتصادی و تورم دست و پنجه نرم می‌کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس به عنوان منتخبین مردم وظیفه دارند از حقوق آن‌ها در اینگونه مسائل دفاع کنند، افزود: مردم باید مطمئن باشند که هیچ تصمیمی برای افزایش نرخ سوخت بدون بررسی کارشناسی و اخذ مجوز از مجلس اتخاذ نخواهد شد، نظارت مجلس بر این موضوع بسیار دقیق است و هرگونه تصمیم‌گیری تنها در چارچوب قانون و با در نظر گرفتن منافع عمومی انجام خواهد شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامدهای احتمالی افزایش نرخ سوخت، ادامه داد: افزایش قیمت سوخت تنها به افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل محدود نمی‌شود، بلکه به‌طور مستقیم و غیرمستقیم تمامی کالاها و خدمات تحت تأثیر قرار می‌گیرند بنابراین باید مانع از فشار بیشتر بر مردم شد.

معصومی مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: مجلس به‌عنوان نماینده قانونی مردم همواره در کنار آن‌ها ایستاده است و هیچ تغییری در قیمت‌ها بدون هماهنگی و رعایت قوانین صورت نخواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.