جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: امروز در راستای اجرای طرح سراسری امحای کالاهای قاچاق مقدار ۵۰ تن انواع کالاهای خارجی قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و گمرک استان اصفهان به آتش کشیده شدند.

وی ارزش این کالاهای قاچاق را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این اقلام شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لباس‌های تاناکورا، میوه، گردو و مواد شوینده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: این مراسم در راستای لبیک گفتن به مقام معظم رهبری که فرمودند جنس قاچاق را جلوی همه آتش و به قاچاقچیان کالا ضربه بزنید انجام گرفت و نشان داد که پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا قاطع است.

وی از افزایش ۱۲۵ درصدی برخورد با قاچاقچیان کالا به ویژه باندها و دانه درشت‌های قاچاق کالا در پلیس استان اصفهان خبر داد و گفت: یکی از مصادیق تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید هم مبارزه جدی و قاطعانه با ورود کالای قاچاق به بازارهای داخلی است و پلیس هم بر این اساس اقدامات خود را تشدید کرده است.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه مردم نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح امنیت در تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و روانی دارند اضافه کرد: شهروندان از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ فعالیت‌های مجرمانه پنهانی قاچاقچیان کالا را به کارشناسان پلیس اطلاع دهند و با نخریدن کالاهای خارجی قاچاق و حمایت از تولیدات داخل، به افزایش امنیت و رونق اقتصادی کشور کمک کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.