یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

نعمت‌الله حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه محور خوش ییلاق دوباره بازگشایی شد، اظهارکرد: با توجه به ریزش شدید باران و وقوع سیلاب در محورهای کوهستانی، محور خوش ییلاق حد فاصل روستای مهدی آباد به آزادشهر برای ساعاتی در عصر مسدود شد اما در حال حاضر امکان تردد وجود دارد.

وی ضمن یادآوری اینکه محورالنگ به علت ریزش باران وجاری شدن سیلاب مسدود شده، گفت: همچنین محور چمن بید – جنگل گلستان (دوراهی دشت) نیز به دلیل طغیان آب رودخانه و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان ضمن قدردانی از مجموعه راهداری و پلیس برای بازگشایی دوباره این مسیر، گفت: به دلیل بارش شدید باران و ریزش سنگ از کوه، راه هفت روستا در مناطق کوهستانی بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر هم مسدود شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر درحال پاکسازی سنگ و گل و لای از جاده‌های روستایی آزادشهر هستند، افزود: در حال حاضر روستاهای رودبار، قشلاق، وطن، کاشیدار و فارسیان مسدود است.

حاجی زاده ضمن ابراز امیدواری اینکه ظرف چند ساعت آینده این مسیرها بازگشایی خواهند شد، اضافه کرد: به جز انسداد راه این روستاها، براثر بارش شدید باران، برق و آب برخی از روستاهای مناطق کوهستانی آزادشهر قطع شده با این حال نیروهای ادارات برق و آب و فاضلاب درحال رفع مشکل هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.