یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حسین سلامی صبح امروز _جمعه، پانزدهم دی_ در آئین وداع و تشییع شهدای حمله تروریستی کرمان با بیان اینکه، شکوه، صبر، عظمت، نجابت، بزرگی و وسعت ایمان و امواج بلند مهربانی و وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی دیده‌ایم، اظهار کرد: امروز کرمان نه فقط دیار شهیدان است، که خود دیار شهادت و مشهد شهیدان ما است.

وی افزود: در سالگرد بدرقه آسمانی فرمانده بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد عروج ۸۵ تن از کاروان شهیدان به عرش اعلی بودیم، این شهیدان نزد پروردگار روزی خواهند داشت و بشارت برای خانواده‌های صبور و شکیبای این عزیزان است؛ همه مردم ایران این روزها چشمهایشان چشمه‌سار اشک شده و ملتی به عظمت شهدای شما از جا برمی‌خیزند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به آیه قرآنی إنا من المجرمین منتقمون، خاطرنشان کرد: به فضل الهی انتقامِ خون شهیدان گرفته خواهد شد، با قدرتی به نام آمریکا در طول چند دهه اخیر در یک نبرد واقعی بوده‌ایم و آمریکا را با شکست‌های خفت‌بار بدرقه کرده‌ایم، ببینید چه بر سر آن‌ها آمده است، آن‌ها می‌خواستند در عراق دولت‌سازی کنند و ۳۵ هزار نیرو وارد کردند، اما شهید سلیمانی آمریکا را از صفحه سیاسی عراق محو کرد، امروز آنان شکست‌خوردگان این سیاستند.

وی بیان کرد: تقریباً آمریکا منطقه را خالی کرده و هیچ نقطه امنی برای آن‌ها وجود ندارد و تسلط بر مسلمانان غیرممکن شده است، امروز فلسطین قهرمان در مقابل اسرائیلی‌ها ایستاده است. امروز این رژیم منحوس صهیونیستی در مرز نابودی قرار گرفته است و هر روز ۲۰ صهیونیست به دست فلسطینان به هلاکت می‌رسند.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها دیگر امیدی به زندگی در سرزمین‌های اشغالی ندارند، گفت: به‌زودی پیروزی فلسطینی‌ها را جشن خواهیم گرفت. امروز نقطه‌های اندازه سر سوزنی هم در اختیار داعش نیست؛ ناپیدا شده‌اند و در میان لانه‌ها سکنی گزیده‌اند، اینها فقط به عنوان عوامل آمریکا و اسرائیل عمل می‌کنند و به آن‌ها هشدار می‌دهیم اگر مرد هستید با ما بجنگید؛ چرا زنان و کودکان مظلوم را به شهادت می‌رسانید؟

این خبر درحال تکمیل است…

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.