جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری رویدادهای مسئله‌محور در دبیرخانه شهر خلاق مبتنی بر فرایند نوآوری باز اظهار کرد: سطح این رویدادها از ایده کاپ‌ها کوچک‌تر است و تنها پرسنل و کارمندان شهرداری را پوشش می‌دهد.

وی افزود: این رویدادها ایده بذر نامیده می‌شود و به مسائل داخلی شهرداری اصفهان می‌پردازد.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: آخرین ایده بذری که برگزار شد، ایده بذر بهره‌وری در محیط کار بود که ایده‌های تأیید شده در راستای اینکه چگونه در حوزه وسایل تجهیزات انرژی و نیروی انسانی به بهره‌وری بالا دست پیدا کنیم، برای اجرا به حوزه‌های مربوطه ارجاع شده است.

شریعتی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و تشکیل اتاق فکر در دبیرخانه نظام پیشنهادات شهر خلاق ادامه داد: در این اتاق فکر به بررسی نطق و تذکرات شورای اسلامی شهر، آمار و اطلاعات ارائه شده از سامانه ۱۳۷، برنامه ۱۴۱۰ و برنامه جامع شهر اصفهان برای برگزاری رویدادهای ایده کاپ و ایده بذر پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ موضوع برای برگزاری رویدادهای ایده‌کاپ و ایده‌بذر در سال جاری انتخاب و تأیید شد و در حال حاضر به‌دنبال فراهم کردن مقدمات برگزاری یکی از این رویدادها برای سازمان عمران شهرداری اصفهان هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.