یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز _جمعه بیست‌ویکم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از دو سالن ورزشی چند منظوره و زمین فوتسال نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: وسایل و تجهیزاتی که امروز به مراکز و مجموعه‌های ورزشی و آمادگی جسمانی اضافه می‌شود، مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی و بدنسازی موجود در سطح کشور بوده که همه آن‌ها تولید و ساخت ایران است.

وی ادامه داد: توزیع این تجهیزات بین رده‌های مختلف نیروهای سپاه، نشانه عدالت ورزشی در سطح نیرو است و میدان جاذبه قوی برای جوان‌ها ایجاد می‌کند که با استفاده از این تجهیزات، جسم خودشان را قوی کنند، زیرا سلامت روح و جسم به یکدیگر وابسته بوده و ورزش در فصل مشترک این دو در برخورداری از سلامت قرار دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان اصلی قدرت رزمی نیروهای مسلح در همه جهان و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی انسانی قوی دانست و افزود: سلاح و تجهیزات در سپاه مهم است اما مهم‌تر از آن، افرادی هستند که از این سلاح‌ها استفاده می‌کنند.

وی ایمان قوی و روح بلند، دانش و تجربه بالا و آمادگی جسمانی را مهم‌ترین عنصر قدرت سپاه دانست و اضافه کرد: باید در میدان نبرد توان روحی و جسمی قوی داشته باشیم تا تحمل فشارهای فیزیکی سخت را در شرایط نبرد یا هر موضوع و موقعیتی داشته باشیم.

سردار سلامی گفت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید از نظر جسمی تحرک و آستانه تحمل فیزیکی بالا و همچنین از ایمان و معرفتی عمیق برخوردار باشند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش نیروی دریایی سپاه به همت سردار تنگسیری برای تربیت بدنی و آمادگی جسمانی دریادلان فراهم و پشتیبانی شده، تحسین برانگیز است، خاطرنشان کرد: در عرصه تجهیزات ورزشی نوعی خود اتکایی و خودکفایی به وجود آمده است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تمام فرماندهان سپاه تلاش جدی در خصوص ارتقای سلامت جسم و تربیت بدنی با اولویت توسعه فضاهای ورزشی و تجهیز و نوسازی مراکز ورزشی دارند، گفت: فرماندهان باید همه کارکنان و پاسداران و بسیجیان جوان را ترغیب و تشویق کنند تا حداکثر استفاده از این امکانات و تجهیزات ورزشی و آمادگی جسمانی را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: از پاسداران و نیروهای سپاهی در نیروی دریایی سپاه که شاهد این توسعه و گسترش فضاهای ورزشی هستند، می‌خواهم که برنامه‌های ورزشی را به صورت جدی به عنوان یک تکلیف شرعی، قانونی و سازمانی و وظیفه الهی نگاه کنند و تمام همت خود را به کار بسته و از این امکانات استفاده کنند.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به عنوان سرباز ولایت باید همچون رهبر فرزانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که نسبت به امر ورزش بسیار تأکید و سفارش کردند، باید به طور حتم در شبانه‌روز، زمانی را به ورزش و تربیت بدنی اختصاص دهیم.

گفتنی است، این طرح‌های ورزشی شامل افتتاح چند سالن ورزشی چند منظوره در بندرعباس، یک زمین فوتسال در روستای آغوشک جاسک و الحاق حجم وسیعی از وسایل و تجهیزات نو ورزشی به مراکز و رده‌های نیروی دریایی سپاه است.

منبع: ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.