شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

مجید نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره تحویل ۵۳ پروژه در قالب ۲۷۸ کلاس درس در مهرماه به آموزش و پرورش اصفهان، اظهار کرد: این پروژه به ظرفیت ۱۵۰۰ دانش‌آموز و اعتباری بالغ بر ۲۹۵ میلیارد تومان با مشارکت خیران آماده تحویل به آموزش و پرورش این استان شده است.

وی با اشاره به طرح شهید عجمیان در زمینه نوسازی و بهشتی مدارس افزود: در قالب طرح شهید عجمیان اکنون بیش از ۴۵۰ واحد آموزشی در استان اصفهان در دست بهسازی و شاداب‌سازی و تعمیر است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان درباره لزوم تجهیز مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید، گفت: امسال تاکنون علاوه بر نوسازی مدارس، اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برای تجهیزات مدارس هزینه شده و توزیع ۵۰۰ دستگاه رایانه بین هنرستان‌های استان بخشی از این تجهیزات است.

وی با بیان اینکه همراهی میزان در ساخت مدارس بسیار مهم است و همکاری دولت و خیران زمینه‌ساز تسریع ساخت یا بهسازی مدارس می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود ۱,۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس سراسر استان تأمین اعتبار شود که از این میزان ۶۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل تعهد خیران تأمین خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.