شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: از آنجا که پروژه ترمیم دیوار ساحلی مستقیم با حفظ جان و مال مردم در ارتباط است، بنابراین در سال جاری به صورت ویژه به آن پرداخته شده است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر صورت گرفته در سطح منطقه، افزود: بر اساس اولویت بندی اجرای پروژه‌ها، پروژه ترمیم دیوار ساحلی مستقیم با حفظ جان و مال مردم در ارتباط است که در سال جاری به صورت ویژه به آن پرداخته شده است.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک تصریح کرد: برای تثبیت بستر رودخانه، ترمیم و بهسازی دیواره تخریب شده در مسیر خیابان فروسی کوی رضوی به عرض یک متر و به طول ۳۰ متر بتن‌ریزی و اصلاح شد.

عسگری با اشاره به نقش اماکن ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: در صورتی می‌توان در آینده شاهد کاهش هزینه‌ها در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بود که از همین امروز با برنامه‌ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت، اقدام به ایجاد اماکن ورزشی به ویژه زمین‌های چمن فوتبال و ایستگاه‌های ورزش عمومی شود.

وی ادامه داد: در این راستا برای تشویق و ایجاد بستر ورزشی برای جوانان آماده سازی و جمع‌آوری نیوجرسی‌های زمین چمن مصنوعی شهرک گردو برای استفاده ساکنین این کوی انجام شد.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک گفت: در راستای بهسازی معابر سطح منطقه، در روزهای اخیر اجرای روکش آسفالت خیابان فردوسی در کوی رضوی از میدان سازمان آب تا پل چهار چشمه لاین‌های رفت و برگشت با توزیع بالغ بر هزار تن آسفالت توسط اکیپ پخش آسفالت و ماشین آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، انجام شده است و این عملیات ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.