جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح‌های وزارت علوم برای توسعه اشتغال‌زایی گفت: یکی از طرح‌هایی که در نظر گرفته‌ایم اعطای گرنت به پژوهشگران است، بر اساس این طرح از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه و رساله‌ دکتری دارند(بر اساس مقطع تحصیلی و حضور یا عدم حضور متقاضی)، بین ۱۰ تا ۸۰ میلیون حمایت مادی صورت می‌گیرد.

وی افزود: با اجرای این طرح، دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری خود را به فناوری تبدیل کنند.

 

* معرفی دانشجویان علاقمند به تولید به پارک‌های علم و فناوری

خیرالدین با بیان اینکه این طرح در کنار طرح دستیار فناوری می‌تواند در توسعه اشتغال‌زایی موثر باشد، اظهار داشت: براساس طرح دستیار فناوری نیز دانشجویان برای تولید فناوریهای خود به پارک‌های علم و فناوری معرفی شدند و حقوق‌شان نیز به مدت ۶ ماه تأمین می‌شود.

به گفته معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، حقوق ۶ ماهه این دانشجویان به این صورت است که به دانشجویان دوره کارشناسی مبلغ یک میلیون تومان، به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ۲ میلیون تومان و به دانشجویان دوره دکتری ۳ میلیون تومان حقوق پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.