یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کارگروه اصلی تنظیم بازار استان قزوین صبح امروز -یکشنبه هفدهم دی‌- با حضور محسن رستمی مدیرکل سازمان صمت استان قزوین، محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، علیرضا حسن‌پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، مسئولان اتاق اصناف و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

پیگیری مصوبات جلسه قبل، طرح دستور العمل خدمات سفر، ارائه گزارش اتاق اصناف مرکز استان درباره روند بازرسی از واحدهای صنفی، ارائه گزارش در خصوص آخرین آمار بازرسی و نظارت بر کالاهای غیر اساسی، ارائه گزارش مسکن و راه شهرسازی در خصوص مصوبات شورای عالی مسکن، ارائه گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان از آخرین وضعیت تأمین، توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی و گزارش اقدامات اداره‌کل تعزیرات حکومتی در خصوص بازرسی‌های انجام شده و روند رسیدگی به پرونده‌های متشکله از دستورات جلسه امروز بود.

محسن رستمی، رئیس سازمان صمت استان قزوین در این جلسه در گزارشی درباره وضعیت بازرسی‌های صنفی صورت‌گرفته در استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای سال تا شانزدهم دی سال جاری ۲۱ هزار و ۸۰۵ فقره بازرسی در استان قزوین صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: این حدود ۲۲ هزار فقره بازرسی که با حضور تیم‌های گشت سازمان صمت به صورت مشترک با سایر دستگاه‌ها صورت گرفته، به تشکیل سه هزار و ۵۴۳ فقره پرونده تخلف صنفی منجر شده است.

ثبت ۲۵۱۵ فقره شکایت از اصناف قزوین

دبیر کارگروه اصلی تنظیم بازار استان قزوین با بیان اینکه این واحدها به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند، گفت: کارگروه اصلی تنظیم‌بازار استان قزوین از ابتدای امسال تا امروز ۳۳ جلسه برگزار کرده که نتیجه آن صدور ۲۳۴ مصوبه در حوزه تأمین، توزیع و نظارت بر بازار بوده است.

رستمی با اشاره به آمار شکایات ثبت شده در سامانه سیمبا، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۲ هزار و ۵۱۵ فقره شکایت رسمی از سمت مردم در سامانه سیمبا به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین سازمان صمت استان قزوین به عنوان متولی اصلی تنظیم‌بازار تشکیل جلسه هماهنگی خدمات سفر و نظارت بر واحدهای تأمین کننده ارزاق عمومی و خدماتی ایام پایانی سال با حضور اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های صنفی را به صورت منظم در برنامه کاری خود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.