جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز و فردا در پی سکون جو و وارونگی دما، شاهد انباشت آلاینده‌های جوی، کاهش میدان دید و ابرناکی خواهیم بود که این شرایط منجر به افزایش غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا بیشتر خواهد بود، افزود: امروز با گذر امواج ناپایدار شاهد بارش باران و برف در غرب و جنوب استان خواهیم بود که به تدریج زبانه‌های آن به اصفهان کشیده می‌شود و روز پنجشنبه نیز شاهد بارش باران در اصفهان خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه هوا با توجه به بارندگی عصر امروز و فردا تلطیف خواهد شد، تصریح کرد: در پی پیش‌بینی مذکور، تیم‌های امدادی در مناطق برف‌گیر و جاده‌ها در آمادگی کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط انباشت آلاینده‌های جوی در استان، افراد امروز از ورزش صبحگاهی یا پیاده‌روی خودداری، از ماسک استفاده، سفرهای غیرضرور در هسته مرکزی را کنترل و افراد آسیب‌پذیر الزامات بهداشتی را رعایت کنند.

شیشه فروش گفت: مقرر شد ۴۳۰ صنعت واقع شده در شعاع ۵۰ کیلومتری استان فعالیتی نداشته باشند، فعالیت ۲۰۰ کوره نیز متوقف شده است، بر توزیع سوخت نظارت می‌شود و محیط زیست در حال پایش شرایط است.

وی با تاکید بر اینکه در استان از سوخت مازوت استفاده نمی‌شود، اضافه کرد: با تمام فعالیت‌هایی که منجر به افزایش آلاینده‌های جوی شود از جمله عملیات‌های عمرانی و خاکبرداری برخورد خواهد شد، طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج و فرد فردا نیز در اصفهان از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اجرایی خواهد شد، همچنین تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.