جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: تنها گفتمان رهایی بخش در جهان گفتمان انقلاب اسلامی است، ملت بصیر ایران همواره هوشمندی خود را در توطئه‌ها و فتنه‌ها حفظ و ارتقا می‌دهند، ملت ایران ساده نیست، بلکه بزرگ است و همه ناچارند در مقابل اراده ملت ایران زانو بزنند.

سردار غلامرضا سلیمانی ۱۳ دی‌ماه در آئین گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی شهرکرد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی افتخار ملت ایران است، اظهار کرد: دوستداران انقلاب اسلامی و رهروان شهدا با حضور پرشکوه خود در مراسم گرامیداشت این شهید، ارادت خود را به شهدای انقلاب اسلامی نشان دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: یک سوال همیشه در ذهن ملت ایران وجود دارد و آن این است که چرا باوجود اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به‌دنبال صلح و آرامش بود با تهاجم نظام سلطه مواجه شدند، زیرا مردم ایران پیروزی انقلابشان یک دوره جدید را در تاریخ بشریت ثبت کردند و خود را از سیطره آمریکا و هم‌پیمانانش نجات دادند و این مسئله موجب شد تا با تهاجم نظام سلطه مواجه شویم.

 وی با بیان اینکه در دوره پهلوی برای اولین بار بریتانیای کبیر و انگلیس به‌عنوان روباه مکار رضاخان را برای پادشاهی انتخاب کردند، او دست‌نشانده بیگانگان بود و پسرش نیز با حمایت آن‌ها روی کار آمد، تا قبل از دوره پهلوی این حجم از دخالت بیگانگان در امور کشور بی‌سابقه بود.

سلیمانی افزود: رضاخان در دوران حکومت خود با آزادی‌خواهان و عشایری که در مقابل حکومت جبار او قد علم کرده بودند، برجسته‌ترین چهره بختیاری که  در دوره پهلوی به قتل رسید، علی‌مردان خان بختیاری بود، وی حکومت پهلوی را به رسمیت نمی‌شناخت و بر علیه رضاخان قیام کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه رضاخان به‌عنوان جلاد مردم زاگرس‌نشین شناخته می‌شد، خاطرنشان کرد: در جنگ جهانی دوم متفقین از شمال و جنوب به کشور ایران حمله کردند و رضاشاه در برابر آن‌ها تسلیم شد، ۱۲۵ هزار نیروی نظامی توسط رضاخان ساماندهی شده بود، اما در برابر دشمن تسلیم شدند که دوران پهلوی خفت‌بارترین دوران تاریخ کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تا قبل از دوره پهلوی عشایر نقش پررنگی در دفاع از کشور در برابر دشمنان داشتند، گفت: اما رضاخان پایان حضور عشایر در دفاع از کشور را اعلام کرد و این مسئله سرکوب نیروهای دفاعی کشور را در پی داشت، اما شاهد بودیم که نظام نوپای جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با حمایت نیروهای مردمی و عشایر غیور در برابر دشمن تا دندان مسلح با دست خالی ایستادگی کرد.

سلیمانی ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تجزیه‌طلبان در مناطق کردنشین پادگان‌ها را غارت کردند، شاهد توطئه خلق عرب در خوزستان، توطئه در سیستان و بلوچستان، مناطق ترکمن و تحرکات منافقان در پایتخت بودیم، ارتش ایران با ۶۰ هزار مستشار اداره می‌شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش در آمادگی کامل نبود، اما با آغاز جنگ تحمیلی مردم به رهبرشان لبیک گفتند و وارد میدان شدند و با روحیه عاشورایی و با دست خالی در برابر این تجاوز ایستادگی کردند و یک گنجینه تمام نشدنی برای ملت ایران رقم زدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: ملت ایران به تاسی از شعار غلبه خون بر شمشیر در محرم سال ۵۷ در مقابل نظام سلطه قد علم کرد و همچنین در دوران دفاع مقدس این راه را ترک نکردند و حال و هوای کشورمان نیز عاشورایی است و در تشییع شهدای گمنام این مسئله را نظاره‌گر بودیم.

وی در ادامه با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی و فرارسیدن سالگرد شهادت این سردار رشید در ۱۳ دی‌ماه، یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی با تاسی از مکتب دفاعی اسلام محور مقاومت را در منطقه با حضور کشورهای مسلمان از جمله لبنان، عراق، سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، پاکستان و سایر داوطلبان از کشورهای مسلمان شکل داد و در مقابل رژِیم جعلی صهیونسیتی که به‌دنبال اندیشه نیل تا فرات بود، ایستاد و امروز این رژیم جعلی برای حفاظت خود دیوار ایجاد می‌کند.

سلیمانی بیان کرد: ۳۰۰ هزار موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است، بدون تردید شاهد انتشار خبر فتح یمن توسط انصارالله درآینده‌ای نزدیک خواهیم بود، ملت بزرگ ایران تن به ذلت و حقارت در مقابل نظام سلطه نمی‌دهد، اضمحلال آمریکا نزدیک است، آمریکا از کشور عراق فرار کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه آمریکا ۵۰ درصد قدرت نظامی و ۲۸ درصد قدرت اقتصادی دنیا را در اختیار دارد، توضیح داد: اما نمی‌تواند از این قدرت در اعمال نظرات سیاسی خود در دنیا استفاده کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی قبل از مراسم ۱۳ آبان سال‌جاری عنوان کرد که نظام نوینی در جهان در حال شکل‌گیری است و در این نظام قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از نقشه‌های شوم نظام سلطه اطلاع داریم، خاطرنشان کرد: تنها گفتمان رهایی بخش در جهان گفتمان انقلاب اسلامی است، ملت بصیر ایران همواره هوشمندی خود را در توطئه‌ها و فتنه‌ها حفظ و ارتقا می‌دهند، ملت ایران ساده نیست، بلکه بزرگ است و همه ناچارند در مقابل اراده ملت ایران زانو بزنند.

سلیمانی افزود: کشورهای غربی به‌دنبال تضعیف قدرت ایران در منطقه بودند، اما اکنون شاهدیم که شرایط رژیم صهیونیستی شکننده شده و می‌توان گفت که به پایان خود نزدیک شده است، این دستاورد خون شهیدان است، رژیم صهیونیستی در لبنان، سوریه، عراق و لبنان شکست خورده و این شکست‌ها بیش‌تر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تاکید کرد: پیروزی ملت ایران تداوم خواهد داشت، اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کرد، طبق فرموده مقام معظم رهبری در چند سال قبل اسرائیل تا ۲۵ سال آینده نابود می‌شود و وعده پیروزی حق بر باطل نزدیک است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.