جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: تاکنون ۲ میلیون پاکت شیر در مدارس ابتدایی دولتی استان قزوین بین ۱۲۴ هزار و ۶۵۱ دانش‌آموز، معلم و عوامل اجرایی این مدارس توزیع شده است.

وی افزود: توزیع شیر رایگان با هدف تأمین میان وعده غذایی، رفع سوءتغذیه و ترویج فرهنگ مصرف شیر به همت دولت سیزدهم در مدارس رونق گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی موجود باید ۵۲ نوبت شیر معادل ۲۶ هفته تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ در مدارس قزوین تداوم داشته باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: انتخابات اصلی‌ترین میدان برای نقش مردم سالاری در نظام اسلامی است و دانش‌آموزان و معلمان با علم و ایمان نقش مهمی در انتخابات برعهده دارند.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: از دانش‌آموزان واجد شرایط رأی دعوت می‌کنم تا با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور و ساخت آینده کشور سهیم باشید.

وی همچنین از انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین خبر داد و گفت: محسن نورانی به عنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک امروز معارفه شد که این شخص پیش‌تر مسئولیت معاونت آموزش متوسطه ناحیه یک را عهده‌دار بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.