یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، هادی بدری حامد صبح امروز – چهارشنبه ۱۹ مهرماه – با اشاره به دستور شهردار تبریز مبنی بر انجام طرح توسعه‌ی ۶۰۰ هکتاری فضای سبز تبریز، اظهار کرد: کاشت و ساماندهی فضای سبز حاشیه کریدور آزادراه تبریز – تهران توسط شهرداری منطقه ۹ در حال اجرا است که این عملیات تا پایان آذرماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: عملیات کاشت و ساماندهی فضای سبز حاشیه کریدور آزادراه پیامبر اعظم (ص) با مساحت نهایی ۴ هکتار است که در دو مرحله اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه ۹ تبریز خاطرنشان کرد: تعداد نهال مورد نظر برای کاشته شدن در نوار حاشیه‌ای این اتوبان، چهار هزار اصله است که شامل انواع درختان نارون، توت کاکوزا، سنجد و بادام است.

وی با اشاره به ایجاد و تکمیل شریان‌های مهم ارتباطی شهرک خاوران با پیرامون خود و نیز راه‌های ارتباطی با هسته اصلی، تاکید کرد: در این راستا پروژه پل خلعت پوشان که به دلیل موانع اجرایی با پیشرفت کندی در حال اجرا بود با حل بعضی موانع وارد فاز جدیدی شده و با شتاب‌گیری بیشتری در حال اجرا است.

بدری حامد گفت: یکی از عمده مشکلات اجرایی این پروژه جابجایی تأسیسات و انتقال لوله‌های انتقال آب شرب تبریز است که مقرر شده لوله‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ اینچی انتقال آب در محل اجرای پروژه جابجا شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرای ریز شمع‌ها با هدف پایدارسازی ترانشه (دیواره‌های) گودبرداری شده، جهت اجرای پل بزرگ خلعت پوشان در حال اجرا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.