شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سوم لیگ‌برتر هندبال مردان فردا _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ با برگزاری یک دیدار در شهر اصفهان و دوشنبه، سی‌ام مهر با برگزاری چهار دیدار باقی‌مانده در شهرهای لارستان، بافق، کازرون و اصفهان پیگیری می‌شود.

سپاهان نوین – نفت‌وگاز گچساران

در یکی از رقابت‌های حساس هفته سوم لیگ‌برتر هندبال مردان سپاهان نوین اصفهان در ورزشگاه ۲۵ آبان به مصاف نفت‌وگاز گچساران می‌رود، سپاهان نوین اصفهان هفته گذشته در یک جدال حساس و نزدیک به مصاف آلومینیوم اراک رفت و موفق شد در این دیدار نزدیک و مهم با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ پیروز میدان شود. نفت‌وگاز گچساران هفته گذشته از فولاد مبارکه سپاهان میزبانی کرد و در نهایت این دیدار مهم و دشوار با اختلاف هفت گل در خانه خود شکست خورد.

سنگ‌آهن بافق – آلومینیوم اراک

در یکی دیگر از دیدارهای هفته سوم لیگ‌برتر هندبال سنگ‌آهن بافق در خانه خود میزبان آلومینیوم اراک است، سنگ‌آهن بافق هفته گذشته در یک رقابت مهم و دشوار به مصاف قهرمان فصل گذشته رفت که این دیدار به‌شدت حساس و نزدیک پیش رفت، اما در نهایت مسی‌ها بودند که در ثانیه‌های پایانی موفق به کسب یک پیروزی میلی‌متری شدند. آلومینیوم اراک نیز هفته گذشته از سپاهان نوین اصفهان میزبانی کرد و در این دیدار نزدیک و حساس در نهایت با اختلاف یک گل در لحظات پایانی شکست خورد.

جدال مدعیان در روز صف‌آرایی گیتیزن‌ها مقابل کازرونی‌ها

شهید چمران لارستان – صنعت‌مس کرمان

در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ‌برتر هندبال مردان شهید چمران لارستان در لارستان از قهرمان فصل گذشته میزبانی می‌کند، شهید چمران لارستان هفته گذشته در یک دیدار مهم مقابل نیروی زمینی کازرون به میدان رفت و توانست در این دیدار حساس رقیب قدرتمند خود را شکست دهد تا با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ پیروز میدان باشد. صنعت مس کرمان نیز هفته گذشته با تیم سنگ‌آهن بافق در خانه خود به رقابت پرداخت و موفق شد در این جدال نزدیک و پرفشار در نهایت با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ در لحظات پایانی این دیدار پیروز شود.

جدال مدعیان در روز صف‌آرایی گیتیزن‌ها مقابل کازرونی‌ها

گیتی‌پسند اصفهان – نیروی‌زمینی کازرون

در یکی دیگر از دیدارهای مهم و دشوار هفته سوم این رقابت‌ها نیروی زمینی کازرون در ورزشگاه شهید سجادی مقابل گیتی‌پسند اصفهان به میدان می‌رود، گیتی‌پسند اصفهان هفته گذشته در یک جدال حساس و مهم به مصاف زغال‌سنگ طبس رفت و با وجود حساسیت بالای این دیدار، در نهایت هر دو تیم به تساوی و تقسیم امتیاز رضایت دادند. نیروی زمینی کازرون هفته گذشته مقابل شهید چمران لارستان صف‌آرایی کرد و در نهایت در خانه خود با نتیجه ۲۸ بر ۳۲ شکست خورد.

جدال مدعیان در روز صف‌آرایی گیتیزن‌ها مقابل کازرونی‌ها

فولاد مبارکه سپاهان – زغال‌سنگ طبس

دیگر دیدار این هفته با رقابت فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و زغال‌سنگ طبس در ورزشگاه ۲۵ آبان دنبال می‌شود، فولاد مبارکه سپاهان هفته گذشته در یک رقابت حساس در گچساران به مصاف نفت‌وگاز گچساران رفت و موفق شد در این دیدار با اختلاف پیروز شود. زغال‌سنگ طبس هفته گذشته در رقابت با گیتیزن‌های اصفهانی به تساوی ۲۶ بر ۲۶ رضایت دادند و اصفهان را با یک امتیاز ترک کردند.

جدال مدعیان در روز صف‌آرایی گیتیزن‌ها مقابل کازرونی‌ها

برنامه کامل هفته سوم لیگ‌برتر هندبال مردان

یکشنبه ۲۹ مهر

  • سپاهان نوین – نفت‌وگاز گچساران (ساعت ۱۶)

دوشنبه ۳۰ مهر

  • سنگ‌آهن بافق – آلومینیوم اراک (ساعت ۱۶)
  • شهید چمران لارستان – صنعت مس کرمان (ساعت ۱۶)
  • گیتی‌پسند اصفهان – نیروی زمینی کازرون (ساعت ۱۶)
  • فولاد مبارکه سپاهان – زغال‌سنگ طبس (ساعت ۱۸:۳۰)

جدول لیگ‌برتر هندبال مردان

جدال مدعیان در روز صف‌آرایی گیتیزن‌ها مقابل کازرونی‌ها

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.