دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد عبدی‌پور سرپرست مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: اولین آزمون استخدامی معلولان ۱۲۸۰۹ نفر داوطلب دارد که در تمام مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان یک مسؤولیت اجتماعی باوجود دردسرهایی که برگزاری آزمون استخدامی معلولان دارد، این مسؤولیت را پذیرفته است و امکان برگزاری آزمون برای معلولان به صورت عادی نیست، بنابراین با سازمان بهزیستی هماهنگی کردیم و اولین آزمون امروز در سراسر کشور ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: از تعداد ۱۲۸۰۹ نفر، ۷۱۱۳ نفر مرد و ۵۶۹۶ نفر خانم در این آزمون شرکت می‌کنند و حدود ۴ هزار نفر استخدام خواهند شد.

عبدی‌پور ادامه داد: دومین آزمون امروز ساعت ۱۵ با هماهنگی سازمان اداری استخدامی و سازمان بنیاد شهیدان و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: این آیمون در مجموع ۲۱۹۲۰ نفر شرکت کننده دارد که ۱۰۵۱۹ نفر مرد و ۱۱۴۰۱ نفر خانم در این آزمون شرکت می‌کنند، این آزمون ویژه استخدام در دستگاه‌های اجرایی است و حدود ۳۰ دستگاه در این آزمون حضور دارند.

عبدی‌پور ادامه داد: کسانی که در آزمون شرکت می‌کنند برای استخدام در ۳۰ دستگاه که مشاغل آن‌ها در دفترچه راهنما منتشر شده است، استخدام می‌شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.