شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان به منظور پیگیری رفع مشکلات ناشی از قطعی‌های برق بدون برنامه، اظهار کرد: برای مشترکان خانگی صنفی، کشاورزی و صنعتی با حضور مدیرکل مدیریت بحران و مسؤولان شرکت‌های برق، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، پلیس راهور و تعدادی از صاحبان صنایع تشکیل شد.

وی افزود: به علت شرایط ناترازی انرژی طی دو هفته اخیر قطعی‌های برق بدون اطلاع و خارج از برنامه توسط وزارت نیرو در بخش‌های خانگی، صنفی کشاورزی و صنعتی برای مشترکان اعمال و سبب بروز خسارت به مشترکان برق شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع ۲۲۳ مورد محبوس شدن افراد در آسانسورها طی دو هفته گذشته تاکنون، تصریح کرد: ایجاد اختلال ترافیکی در چهار راه‌ها به علت قطع برق چراغ‌های راهنمایی، بروز خسارت به واحدهای دام و طیور، گلخانه‌های کشاورزی و مزارع پرورش ماهی، وسایل الکترونیکی و برقی منازل از اثرات قطعی‌های برق بدون اطلاع است.

وی ادامه داد: خسارات در بخش صنوف، واحدهای نانوایی و مواد غذایی، اراضی کشاورزی و باغات به علت تأخیر در زمان آبدهی و قطع برق چاه‌ها و نیز بروز خسارات در واحدهای تولیدی واقع در شهرک‌های صنعتی و شبکه‌های برق و ترانس‌ها به دلیل قطع برق خارج از دیگر برنامه مصوب ابلاغی از اثرات قطعی‌های برق بدون اطلاع است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه در جلسه تاکید شد در صورت تداوم ناترازی انرژی هرگونه اعمال محدودیت جدید برق برای واحدهای تولیدی و صنعتی و شهرک‌های صنعتی باید با هماهنگی صاحبان صنایع صورت پذیرد، گفت: اقدام لازم توسط دیسپچینگ برق کشوری و شرکت توانیر جهت ابلاغ برنامه قبل از اعمال هرگونه محدودیت و قطعی برق در بخشهای تجاری، کشاورزی و خانگی اجرایی شود.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث قبل از قطعی برق ناشی از فیدرهای سریع‌القطع و رله فرکانسی وزارت نیرو با تنظیم جداول قطع برق هماهنگی قبلی با مشترکان برق در این زمینه معمول کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تأکید کرد: مطابق پیش‌بینی‌ های شاهد تثبیت دما، وزش تند باد و بارش‌های پراکنده تا اواخر هفته در مناطق غرب و جنوب استان خواهیم بود که امید است با کاهش تدریجی دما از شرایط ناترازی انرژی موجود کاسته شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.