پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/زنجان امام‌جمعه خرم‌دره گفت: حجاب، عفاف و حیامحوری یکی از دلایل اصلی پیشرفت بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف کشور است.

حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن روز زن و دیدار جمعی از بانوان با مقام معظم رهبری، عنوان کرد: حضور بانوان در دیدار با رهبر معظم انقلاب و بیان صریح و بی‌لکنت نقطه نظرات، اوج آزادی مثبت و نصیحت حاکمان از سوی مردم است که با تدبیر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب به یک رویه تبدیل شده است.

وی با اشاره به رشد فراوان زنان فرهیخته در جامعه، تاکید کرد: حجاب، عفاف و حیامحوری یکی از دلایل اصلی پیشرفت بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف کشور است.

امام‌جمعه خرم‌دره با بیان اینکه خانواده مهم‌ترین محملی است که زن می‌تواند در آن نقش‌آفرینی کند، گفت: فرهیختگی زنان ایران متناسب با مبانی فکری دینی، ضامن تحقق این مهم بوده و این در حالی است که اندیشه‌های غربی، زن را به یک کالای مصرفی برای مردان هرزه تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اهمیت حجاب برای زنان ایرانی، اذعان کرد: میدان‌داری زنان در مقابله با کشف حجاب اجباری از سوی برخی مزدوران غربی، یادآور تکرار شکست مفتضحانه رضاخان در ارتباط با کشف حجاب بود که امروز توسط زنان با حجاب و با حیای ایرانی تکرار شد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به ضرورت انجام کار تبلیغی و فرهنگی در حوزه حجاب، تصریح کرد: از حوزه‌های علمیه، رسانه‌ها و مسئولان فرهنگی انتظار می‌رود نسبت به تولید محتواهای وزین و طولانی‌مدت در ارتباط با تبیین حجاب و بی‌حجابی اقدام کنند. 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.