جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهانی‌ها همان‌طور که در جنگ حرف اول را زدند به‌طوری که از ۲۲۰ هزار شهید ۲۳ هزار شهید معادل یک‌دهم مربوط به این استان است، به موازات آن در رفع مشکلات دولت‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز کمک‌حال بوده‌اند.

وی با بیان اینکه بنا به گفته مقام معظم رهبری «حلقه‌های میانی که به دولت کمک می‌کنند، خیریه‌ها هستند»، افزود: در اصفهان بیش از ۶۰۰ خیریه وجود دارد که انواع مشکلاتی که مردم دارند و باید توسط دولت رفع شود، با ایثار و البته وظیفه ملی رفع می‌کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری ساختمانی را تحت عنوان خانه کرامت آماده کرد و در اختیار خیران قرار داد تا مخاطبان به این مکان رجوع کنند و در عین حال بتوانند همکاری‌های دیگری نیز داشته باشند، گفت: این اقدام ویژه برای نخستین‌بار در اصفهان انجام شده است و درواقع از این پس خیران اصفهان یک پارلمان دارند.

حاج‌رسولی‌ها با بیان اینکه اگر دستگاه‌ها بتوانند همکاری کنند، می‌توانیم به کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر، مسئولان مربوطه را در آن مکان دعوت کنیم تا مشکلات خیریه‌ها و به تبع آن مشکلات مردم رفع شود، ادامه داد: این مکان می‌تواند پاتوقی برای اصفهانی‌ها باشد تا خیرین از آن استفاده کنند، البته گام نخست برداشته شده و ظرفیت‌های دیگر نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افتتاح این مجموعه با سانحه سقوط هلی‌کوپتر همزمان شد، امیدوارم صدقه جاریه برای آیت‌الله رئیسی باشد، به شرطی که مدیریت استان و دستگاه‌های زیرمجموعه دولت در این مسیر کمک کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.