پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان از فردی ناشناس که با مدارک جعلی و ارائه چک نامعتبر اقدام به خرید خودرو از طریق سایت واسطه‌گر دیوار کرده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی هویت اصلی فرد کلاهبردار مشخص و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: این فرد کلاهبردار که با پرداخت مبلغی اقدام به خرید چند فقره چک از فردی معتاد کرده بود، با فروشندگان خودرو در سایت واسطه‌گر دیوار تماس می‌گرفت و با یک قرار و تنظیم قولنامه با مدارک شناسایی جعلی و ارائه چک‌های مذکور به آنها، خودرو را از فروشندگان تحویل می‌گرفت و پس از آن پاسخگوی تماس‌های آنها نبود.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم دستگیر شده با این روش از چند شهروند در شهرستان‌های دیگر استان نیز کلاهبرداری کرده است و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.