جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی شامگاه پنجشنبه _بیست‌وچهارم اسفندماه_ در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز و شورای همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه قزوین با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس اظهار کرد: دست تمام نیروهای انقلابی برای ورود به مدارس جهت انجام امور تبلیغی و تبیینی باز است.

وی با اشاره به مسابقه قرآنی مسطورا افزود: باید تمام نیروهای تعلیم و تربیت استان برای انجام این برنامه کاربردی و بابرکت بسیج شوند و اهتمام ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین درباره نحوه تأمین اعتبار برگزاری مسابقات قرآن و عترت گفت: با کمک نهادهای همسو که رسالت فرهنگی و قرآنی دارند و همچنین با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان باید مسابقات قرآن و عترت به بهترین نحو برگزار شود.

سیاهکالی مرادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری بخش مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاری عنوان کرد: ما در آزمون مصاحبه امسال پشتوانه تجربه سال گذشته را داریم که باید بخش موفق آن را به کار گیریم.

وی افزود: باید سعی شود بهترین مصاحبه برگزار و عدالت در گزینش و استخدام رعایت شود، همچنین باید یکی از اماکن به عنوان محل مصاحبه دائمی و مرکز نیروی انسانی استان قزوین تجهیز و آماده‌سازی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن بر بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات این ماه عزیز تأکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.