پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حمید اکبری دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشور در حوزه فریمان انجام شده است. بر این اساس از ۶۹ نفر ثبت‌نام شده ۴۷ نفر بعد از گذراندن مراحل شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند که این تعداد می‌توانند از سوم اسفندماه به رقابت بپردازند.

فرماندار شهرستان فریمان با اشاره به اینکه این کاندیداها در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، احمدآباد و نظریه مشارکت خواهند داشت، ادامه داد: ۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه فریمان، قلندرآباد و بخش مرکزی درنظرگرفته شده است که از این تعداد ۴۵ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه سیار است.

وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان فریمان ۱۱۵ هزار نفر است که از این تعداد ۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون هفت جلسه آموزشی توجیهی و ۲۸ جلسه هیئت اجرایی برای عوامل اجرایی برگزار شده است که البته برگزاری چهار جلسه دیگر آموزشی هم در دستور کار قرار دارد.

اکبری به اقدامات انجام شده برای افزایش مشارکت و حضور باشکوه مردم این شهرستان در انتخابات پرداخت و عنوان کرد: در حوزه جهاد تبیین و مشارکت مردمی، جلساتی در شهرستان فریمان با محوریت تشکیل قرارگاه جهاد تبیین و اعزام مبلّغان صورت گرفته که با بصیرت‌افزایی و روشنگری، حضور پرشور مردمی را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان فریمان با بیان اینکه حضور پرشور مردم فریمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد که ۱۱ اسفند ماه، حضور حماسی خواهند داشت، تاکید کرد: سلسله جلسات تبیینی با حضور اقشار مختلف نخبگان اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید در دستورکار است، همچنین با اعزام سخنران به مدارس و تبیین و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان و رفع شبهات جلساتی، تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین عملیات میدانی جهاد تبیین دانش‌آموزان تحت عنوان طرح «۱۴ صفر ۲» در مدارس در حال برگزاری است، بیان کرد: در حوزه فریمان ۴۰۰ دانش‌آموز رای اولی داریم و از آن‌ها در عوامل اجرایی صندوق‌های رای نیز استفاده خواهیم کرد.

اکبری به حوزه پشتیبانی انتخابات پرداخت و افزود: در حوزه پشتیبانی اقدامات خوبی صورت گرفته است تا در روز اخذ رای با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه نباشیم. طبق قانون در انتخابات امسال امکانات و تجهیزاتی از قبیل سالن‌های همایش، سالن ورزشی، استرابورد و بیلبوردها فراهم شده است که نامزدها می‌توانند از سوم اسفند ماه تبلیغات خود را آغاز کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.