جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ دوشنبه یازدهم تیر _ در مراسم افتتاح نمایشگاه ازدواج آسان وصال شیرین که با حضور جانشین سپاه انصارالرضا (ع) و جمعی از مدیران و فعالان حوزه جوانان و ازدواج استان و حدود ۲۰ زوج جوان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه ازدواج آسان در راستای برنامه‌های ویژه یادواره شهدای استان برپا شده است و در آینده هم در ادامه این راه، نمایشگاه‌های دیگری مانند نمایشگاه اشتغال برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما توجه به تسهیل ازدواج آسان است که برای عملی شدن آن باید بتوانیم تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را به موقع پرداخت کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در گذشته در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج جزو استان‌های آخر بودیم اما با تأکید استاندار در این زمینه، در سه ماهه نخست سال‌جاری در شمار استان‌های برتر قرار گرفته‌ایم.

وی گفت: با این وجود چون پرداخت تسهیلات تعریف شده برای خراسان‌جنوبی بیش از ظرفیت آن است، صف انتظار دریافت تسهیلات همچنان وجود دارد.

جعفری افزود: خراسان جنوبی از استان‌های سبز در زمینه ازدواج و فرزندآوری است و باید بتوانیم در حوزه جوانی جمعیت به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

وی گفت: از امکانات بسیاری که در اختیار ادارات، دستگاه‌های نظامی و انتظامی است برای انجام ازدواج آسان جوانان باید استفاده شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: کسانی که در خراسان جنوبی ازدواج آسان داشته باشند، در معرفی برای اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در اولویت قرار خواهند گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.