جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره برگزاری آئین نکوداشت آیت‌الله سید مرتضی مستجاب‌الدعواتی اظهار کرد: یکی از کارهای بزرگی که در این دوره انجام شد بزرگداشت مشاهیر کشورمان بود و در همین راستا انجمن مفاخر نزدیک به ۳۰۰ بزرگداشت برگزار کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بزرگداشتی که امروز برگزار شد اقدامی‌ویژه به شمار می‌رود، افزود: آقای مستجابی یکی از بزرگترین مجاهدان نهضت ملی شدن صنعت نفت هستند، عمر پربرکت بیش از صد ساله دارند و در حوزه ورزش‌های زورخانه‌ای هم فعالیت دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ایشان مورد اقبال گسترده مردم اصفهان هستند و این بزرگداشت برای معرفی بیشتر آثار و خدمات ایشان برای همه مردم کشور است.

اسماعیلی گفت: این شخصیت‌ها سرمایه معنوی و هویتی جامعه هستند و یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های ما در وزارت فرهنگ ترویج و معرفی چنین شخصیت‌هایی است.

وی با اشاره به شخصیت‌هایی که توسط انجمن مفاخر برای آن‌ها مراسم بزرگداشت برگزار شده است، تاکید کرد: ساخت آثار نمایشی در مورد این شخصیت‌ها را نیز در دستور کار داریم؛ برای آقای مستجابی نیز کارهای ترویجی و ساخت مستند را نیز خواهیم داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.