جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌ودوم رقابت‌های بوندس‌لیگا روز _یک‌شنبه هفتم اسفندماه_ پیگیری شد و تیم‌های فوتبال فرایبورگ پنجم جدولی و بایرلورکوزن یازدهم جدولی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه اروپا پارک به‌مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک میان دو تیم خاتمه یافت.

سردار آزمون مهاجم ایرانی شیرهای آلمان در این بازی به‌مانند دیدار هفته گذشته مقابل ماینتس، از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و تنها گل بایرلورکوزن را در در دقیقه ۶۷ به‌ثمر رساند تا شاگردان ژابی آلونسو با یک‌امتیاز به خانه برگردند.

شماره ۹ لورکوزن که در بازی هفته گذشته نیز یک پاس‌گل داده بود امروز درحالی برای این تیم گلزنی کرد که آخرین گل وی در بوندس‌لیگای آلمان به ۳۰۸ روز قبل برمی‌گشت؛ جائی‌که سردار آزمون در بازی هفته ۳۱ فصل گذشته مقابل گروترفورث علاوه‌بر گلزنی یک پاس‌گل هم داد اما از آن‌پس دیگر در بوندس‌لیگا گلی به‌ثمر نرساند.

البته سردار آزمون در بازی‌های دوستانه و یک‌بازی دی‌اف‌بی پوکال برای لورکوزن گل زده بود اما حدوداً ۱۱ ماه برای زدن دومین گل خود در بوندس‌لیگای آلمان منتظر ماند و در روزهایی که با انتقادات زیادی مواجه می‌شد سرانجام در دوازدهمین بازی خود در فصل‌جاری پایش به گلزنی باز شد تا طلسم ناکامی‌اش در گلزنی نیز پس از هفته‌های طولانی شکسته شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.