جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

زهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا و در واکنش به حمله شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای تروریستی در خارج از مرزهای ایران اسلامی اظهار کرد: حمله مقتدرانه سپاه پاسداران به مقر گروه‌های تروریستی در کردستان عراق و سوریه، پاسخی به حمله تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنانمان است.

وی افزود: پیش‌تر هم اعلام شده بود که انتقام سختی در راه است؛ گروه‌های تروریستی که در یک حمله ناجوانمردانه تعداد زیادی از زنان و کودکان و عزاداران بی‌گناه را در مراسم سالگرد شهید سلیمانی به شهادت رساندند، باید منتظر این پاسخ سخت می‌بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی که حامی گروه‌های تروریستی هستند باید بدانند هر لحظه در برابر ارتکاب به این اقدامات جنایت‌کارانه در منطقه و کشور ما باید منتظر پاسخ سخت و کوبنده جمهوری اسلامی ایران بمانند.

وی در خصوص کیفیت حمله بامداد امروز به مقرهای گروه‌های جاسوسی خاطرنشان کرد: اینکه در این حمله به صورت هم‌زمان دو نقطه حساس مورد هدف قرار گرفت و سپس موشک‌های دوربرد نقطه‌زن تا شعاع ۱۲۰۰ کیلومتر به اهداف مورد نظر اصابت کرد، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دارد.

الهیان تاکید کرد: اقتدار نیروی نظامی ایران، دشمنان را متوجه می‌کند که در تیررس موشک‌های دوربرد ما قرار خواهند داشت و به نوعی این اقتدار سپاه را می‌توان به عنوان نیروی بازدارنده قلمداد کرد که موجب می‌شود دشمنان نتوانند در ادامه جنایت‌های بعدی را مرتکب شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.