یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی رضی‌زاده امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در آئین افتتاحیه بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان در این مدت به‌صورت پیوسته پیگیر افتتاحیه مجموعه امیرقلی امینی بود.

وی با بیان اینکه مراکز فرهنگی منطقه یک با ۸۱۰ هکتار و ۷۹ هزار جمعیت پاسخگوی فعالیت فرهنگی این منطقه نبود، افزود: یکی از ۳۰۰ وظایف شهرداری ایجاد مراکزی است که انگیزه کتاب و کتابخوانی در شهروندان را افزایش دهد، از این‌رو باید بتوانیم در مدت زمان محدود، بهترین استفاده را از فرصت‌ها داشته باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: این مجموعه منزل مسکونی نویسنده و روزنامه‌نگار بزرگ منطقه یک به نام امیرقلی امینی است که در زمان خودش به‌درستی خدمت کرده و وصیت کرد تا این ملک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بپردازد.

رضی‌زاده گفت: تکلیف شد تا بتوانیم این خانه تاریخی را مجدد احیا کنیم و این مجموعه را در اختیار ایجادکنندگان فرهنگ کتاب و کتابخوانی قرار دهیم تا فعالیت‌های خود را در این مجموعه ادامه دهند.

وی با بیان اینکه نیازمند همکاری تمام شهروندان هستیم، ادامه داد: از برخی فرهیختگان منطقه یک دعوت کردیم تا به‌عنوان دفتر کار در این مجموعه حضور پیدا کنند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: در آینده شاهد رویدادهای خوبی خواهیم بود و به نقاط دیگری در شهر دسترسی پیدا کرده تا در اختیار کتاب‌خوانان قرار دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.