شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حمید هداوند، شامگاه شانزدهم مهر ماه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر کرج، که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت، اظهار کرد: هدف اصلی تمامی دستگاه‌های متولی نظم و امنیت در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان است و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.

وی با تاکید بر تشریک مساعی در رفع چالش‌های ترافیکی و زیرساخت‌های امنیتی در شهرستان کرج، اضافه کرد: پلیس در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر به دنبال تأمین حداکثری آسایش و آرامش شهروندان و رفع دغدغه آن‌هاست.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای شهر و توسعه زیرساخت‌های شهری که موج امید را در بین همشهریان ارتقا داده است، بیان کرد: ایجاد امنیت در خور شأن مردم یکی از اصلی‌ترین اهداف انتظامی است زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی کرج نیز ضمن تبریک هفته انتظامی و قدردانی از زحمات بی شائبه کارکنان انتظامی در تأمین نظم و امنیت، اعلام کردند که شهرداری و شورای با آمادگی کامل، تعامل با فرماندهی انتظامی را افزایش و تقویت خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.