پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قفل زمان این است که شما در یک زمان کوتاه موظف هستید تا یک کار را انجام دهید که این اتفاق در این جشنواره رخ داد، شما موظف بودید در زمان کوتاه یک کار خلاق را ارائه کنید.

وی بیان داشت: بخشی از جذابیت جشنواره همین موضوع بود که برخلاف جشنواره های دیگر آثار فقط داوری و هنرمند رها نمی‌شود بلکه آثار به همراه هنرمند در این جشنواره برای خلق و تولید اثری جدید، شرکت داده می شوند.

سالاری در ادامه تصریح کرد: عامل دوم، قفل موقعیت است که هنرمند براساس موقعیتی که در آن قرار می‌گیرد یک خلاقیت جدید را ایجاد می کند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ اظهار داشت: در این استان مکان‌های فراوانی برای هنر عکاسی وجود دارد و شما هنرمندان با حضور در مکان‌های بکری که کمتر آن‌ها را تجربه کرده اید به خلق اثر پرداخته اید.

وی افزود: باید امیدوارم باشیم که هنرمندان ما خودشان را بیشتر در معرض این دو اتفاق قرار دهند. تاریخ هنر نشان داده است، هنرمندی که در آسایش، رفاه و بی دغدغگی به سر می برد کمتر توانسته اثر هنری فاخری خلق کند.

سالاری در پایان از مدیران اداره‌کل هنرهای تجسمی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، بنیاد ملی نخبگان تقدیر کرد و بیان داشت: امیدواریم با این اتفاق، کشور ما که در تاریخ به فرهنگ و هنر مشهور است، مجدداً  پرچم دار فرهنگ و هنر در منطقه باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.