شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهمترین اخبار روز گذشته _یکشنبه دوازدهم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ذیل اشاره شده است.

نصف‌جهان رنگ و بوی «علوی» گرفت / تعطیلی ۲ روزه تمام مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: سیزدهم فروردین سال جاری مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) شده است، از این‌رو فضای شهر معنوی و مذهبی اصفهان متفاوت و رنگ و بوی «علوی» به خود گرفته است.

اصفهان در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی سنگ تمام گذاشت

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی و هماهنگی‌های لازم جهت موج سوم سفرها در هفته سوم فروردین ماه و مقارن با عید سعید فطر انجام شده است، گفت: اصفهان در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی سنگ تمام گذاشته است.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی

مسئول کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان و مسافران تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در طول سال نیز خدمات بهینه‌ای ارائه کنیم.

حضور ۵۵ آتش‌نشان در باغ فدک برای حفظ ایمنی مسافران نوروزی

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: علاوه بر ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که روزانه ۱۸۵ آتش‌نشان در آن آماده‌باش هستند، ۵۵ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه یک دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

۲۶ دست‌فروش در اصفهان هدایت و ساماندهی شدند

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷:۰۰ یازدهم فروردین تا ساعت ۷:۰۰ دوازدهم فروردین سال جاری هدایت و ساماندهی هشت متکدی و ۲۶ دست‌فروش در این شهر انجام شد.

اسکان حدود ۴۵ درصد مسافران نوروزی اصفهان در مدارس آموزش و پرورش

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۵۵ هزار نفر مسافر نوروزی در اصفهان اسکان پیدا کردند، گفت: حدود ۴۷۰ هزار نفر (۴۵ درصد) در مدارس آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

افزایش رضایتمندی مسافران و مسئولان از ارائه خدمات در باغ فدک

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تفاوت‌ها و تغییرات در مسیر به‌روزرسانی خدمات باغ فدک نه تنها برای مسافران و شهروندان، بلکه برای مسئولان نیز ملموس و چشمگیر بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.