شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارنامه آزمون استخدامی دبیری وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳ صادر شد.

متقاضیان می‌توانند نتایج آزمون را از طریق مراجعه به سایت سنجش از طریق آدرس https://register1.sanjesh.org/NOETEmpAPDabiriKrn140303/ مشاهده کنند.

متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مذکور در صورتی که بر اساس نتیجه کارنامه آزمون، جزو معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، برای اقدامات بعدی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربر برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام کنند.

مراجعه نکردن به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل نمون برگ‌های خوداظهاری، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.

داوطلبان باید از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۹ خرداد حداکثر تا تاریخ یکشنبه آینده به تاریخ دوم تیر با مراجعه به درگاه یادشده my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل کار برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.