دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوطلبانی که در آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ جهت استخدام در مقاطع متوسطه اول و دوم، همچنین هنرآموز هنرستان شرکت کرده‌اند، لازم است نسبت به دریافت کارنامه از سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org برای مشاهده درصدهای مکتسبه و تراز آزمون و وضعیت نهایی استخدام خود اقدام کنند.

دریافت کارنامه اولیه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبان با استفاده از کارنامه اولیه می‌توانند از وضعیت درصدهای آزمون و دعوت به مرحله دوم مصاحبه و ارزیابی تکمیلی مطلع شوند.

زمان دریافت کارنامه نهایی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

برای تمامی داوطلبانی که در کارنامه آزمون دبیری آموزش و پرورش آن‌ها عبارت «با توجه به امتیاز مکتسبه مرحله اول، برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» درج شده باشد، در صورت شرکت در مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی و بر اساس امتیازات کسب شده، کارنامه نهایی چند هفته پس از برگزاری مراحل ارزیابی تکمیلی، در سایت سنجش منتشر می‌شود.

مصاحبه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مرحله دوم آزمون به صورت مصاحبه علمی، تخصصی و روانشناختی است که نمرات کسب شده در این مرحله، برای سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده و سازمان سنجش براساس ضریب وزنی ۷۰ درصد نمره کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه، اقدام به محاسبه نمره نهایی آزمون کرده و نتایج نهایی را برای پذیرش نفرات برتر برای هر رشته شغلی در قالب کارنامه نهایی منتشر می‌نماید. لازم است پذیرفته شدگان براساس اطلاعیه‌های تکمیلی ادارات کل آموزش و پرورش هر استان، امور ثبت نام نهایی را انجام دهند.

در صورتی که داوطلبی پس از مشاهده کارنامه دبیری ۱۴۰۳، نسبت به نتایج اعتراض داشته و سازمان سنجش آموزش کشور قابلیت اعتراض به نتایج را فعال کرده باشد، در این صورت داوطلبان می‌توانند درخواست بررسی مجدد کارنامه و نمره آزمون را از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنند. لازم به ذکر است که نتایج اعتراض یک تا دو هفته بعد به داوطلب اطلاع داده می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.