دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، صبح روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ در نشست تبیینی انتخابات با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری با فعالان، تولیدکنندگان و بهره برداران حوزه کشاورزی استان در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان؛ گفت: در دور اول سفر شهید جمهور به استان بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه جهاد کشاورزی اختصاص یافت.
وی افزود: استان سمنان تا امروز توانسته در حوزه ها و بخش های مختلف و متعدد مرتبط با حوزه جهاد کشاورزی از جمله تنظیم بازار، خرید گندم، تامین نهاده های دامی و سایر موارد، اقدامات خوبی را به ثمر برساند.
هاشمی خاطر نشان کرد: تا امروز بالغ بر ۲۲ هزار تُن گندم از کشاورزان و گندم کاران استان خریداری شده است که انشالله پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست بیان داشت: جهاد کشاورزی استان در کنار حمایت از کشاورزی، در حوزه مسائل فرهنگی از جمله کمک و مساعدت به موکب های پذیرایی اربعین حسینی نیز ورود بسیار مطلوبی داشته است.
استاندار سمنان در پایان گفت: مردم ما همواره در بحث حمایت از نظام جمهوری اسلامی پای کار بودند، در ۸ تیر سال جاری نیز یقینا مردم با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری را بر افتخارات این مرز و بوم اضافه خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.