دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدتقی صفری عصر دوشنبه در نشست با بانوان کارآفرین شهرستان گناوه با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان مشارکتی فعال در عرصه‌های مختلف داشته‌اند، افزود: بانوان در دفاع از ولایت، رهبری، انقلاب، همراهی با دولت و حضور در مراسم و اجتماعات سیاسی، مذهبی و ملی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: از شهید جمهور در ذهن مردم خاطرات خوبی به ثبت رسیده و امید است رئیس جمهور منتخب مردم هم راه خادم ملت را به خوبی ادامه دهد.

صفری افزود: امید است در انتخابات پیش رو با استفاده از ظرفیت مشاوران بانوان دردستگاه‌های اجرایی زمینه برای حضور حداکثری خانواده‌ها به ویژه نسل نو در پای صندوق‌های رای ایجاد شود.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، اثرگذاری مثبت و خاص در انتخابات دارند، گفت: همانطور که در همه ادوار انتخابات شاهد مشارکت بی‌نظیر بانوان بوده‌ایم، در انتخابات پیش رو نیز بانوان با قدرت و توان هرچه بیشتر حضور یابند.

صفری با بیان اینکه حضور فعال و پویای زن مومن و مسلمان ایرانی در جامعه نمونه بارز یک الگوبرداری دقیق از سیره حضرت زهرای مرضیه (س) است، خاطرنشان کرد: حضور فعال و پر رنگ بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی و ورزشی جامعه نشان از توانمندی آنان و همچنین اعتقاد نظام و انقلاب به این قشر تأثیر گذار از جامعه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.