پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/مرکزی رئیس جمعیت هلال احمر ساوه از اهدای ۶۰۰ میلیون ریال هزینه مراسم ترحیم توسط یک خانواده ساوجی برای کمک به خرید تجهیزات برای این جمعیت خبر داد.

سیدلقمان حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه به منظور جلوگیری از هزینه‌های زائد و تشریفات مراسم ترحیم، پرهیز از اسراف، کمک به بیماران نیازمند و فرهنگ سازی برای مشارکت در امور خیریه صورت گرفته است.

وی افزود: فرزندان مرحومه “گلپر عزتی و مرحوم حاج قاسم حقگو” با اهدای مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال موجب تهیه تجهیزات کوهستان جهت عملیات‌های امداد و نجات و تشک مواج رو برای بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شدند.

حسینی از آمادگی جمعیت هلال احمر ساوه برای مشارکت خیرین به منظور ارتقای ظرفیت‌های امداد و نجات شهرستان و بانک امانات تجهیزات پزشکی خبر داد و  افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ نفر از بیماران نیازمند از تجهیزات پزشکی بانک امانات جمعیت هلال احمر ساوه به صورت امانی استفاده کردند.

وی گفت: خیرین با مشارکت مالی می‌توانند به هر نحو مقتضی و در حد توان برای تجهیز و توسعه پایگاه‌های امداد و نجات، پایگاه‌های جاده‌ای، بانک امانات تجهیزات پزشکی و … مشارکت کنند و همچنین با حذف هزینه‌های زائد مراسماتی همچون مراسم ترحیم، این منابع را برای تامین نیازهای بیماران نیازمند به هلال احمر اهدا کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.