شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، مراد علی پیوند روز گذشته _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم شهریورماه_ در جلسه شورای فرهنگی استانداری، اظهار کرد: شورای فرهنگی باید برای آنچه دفاع از ارزش‌ها، خانواده، حریم‌ها و اسلام، محوریت داشته باشد و آنچه که نیاز فرهنگی کارکنان و جوانان را به‌طور شایسته، مطلوب و مؤثرتر برآورده می‌سازد، محتواسازی کند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است توجه به مناسبت‌های خاص و مدیریت و هدایت فرهنگی توسط خادمان فرهنگ بیش از پیش باشد، افزود: تأثیر فرهنگی مناسبت‌های هفته وحدت، نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و هفته دفاع مقدس که در پیش داریم، باید بر شاخص‌های فرهنگی اقشار جامعه ضریب بالا داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نقش‌آفرینی شورای فرهنگی را در همه موقعیت‌ها و به خصوص مناسبت‌های فرهنگی، ملی و مذهبی بسیار حساس و اثرگذار دانست و گفت: توجه به فضای مجازی و محتواسازی در این خصوص امری مهم و ضرورتی اجتناب‌ناپذیر بوده و باید کارآمد عمل کرد.

وی بر تقویت دانش و سواد رسانه‌ای و تخصصی عمل کردن در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و گفت: حرکت‌های دشمنان و هم‌افزایی آن‌ها جنبه ضداخلاقی و ضددینی دارد و ساماندهی فضای فرهنگی و اجتماعی از طریق فضای مجازی باید راهگشا باشد.

پیوند با اشاره به اینکه شورای فرهنگی اخلاق‌محوری و معرفت نهاد را برنامه‌ریزی و محتواسازی کند، تصریح کرد: بهترین زمان و شرایط، مناسبت‌های فرهنگی است چرا که حجم فعالیت‌ها می‌تواند به تقویت فرهنگی و معنویت و از سویی پوششی خنثی کننده بر سطح فضای رسانه‌ای دشمن باشد.

وی بر ورود هوشمندانه و عالمانه حوزه فرهنگ و رسانه به فضای مجازی و نظارت و کنترل‌های لازم توسط متولیان در این فضا تاکید کرد و گفت: جوابگویی و مقابله با مسائل ایجاد شده در فضای مجازی و رسانه‌ای دشمن مسئله بسیار مهمی بوده که حتی برخی مواقع در فضای رسانه‌ای داخلی هم به آن دامن می‌زنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، هفته وحدت، نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و هفته دفاع مقدس را از بهترین مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی بیان کرد و افزود: این برنامه‌ها برای محتواسازی، تعمیق فرهنگ علوی، وحدت‌آفرینی و تبیین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس بهترین فرصت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.