شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رژیم نامشروع صهیونیستی بامداد امروز _شنبه پنجم آبان_ تلاش کرد با اقدام تجاوزکارانه نقاطی از مراکز نظامی را مورد هدف قرار دهد که با واکنش مقتدرانه سامانه پدافند هوایی مواجه شد.

در همین راستا پدافند هوایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.»

این اطلاعیه افزوده است: «در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه ننمایند.»

در این گزارش واکنش مسئولان کشور به این اقدام تنش‌زا و تجاوزکارانه بررسی شده است.

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به این حمله در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «تعدی رژیم صهیونیستی به ایران بیش از آنکه قدرت‌نمایی باشد، حکایت از ترس و فرار آن‌ها داشت‌.»

امیرحسین ثابتی، عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امنیت پایدار در گرو اقتدار و پاسخ قوی به کوچک‌ترین غلط اضافه دشمن است. اگرچه کوه اسرائیلی‌ها موش زایید، اما نقض خط قرمز ایران و تعرض به خاک کشور باید در سطحی پاسخ داده شود که برای آن‌ها غافلگیرکننده باشد. بهترین زمان برای پاسخ نیز وقتی است که درگیر جنگ فرسایشی در غزه و بیروت هستند.»

واکنش نمایندگان مجلس به اقدام تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مقام معظم رهبری: نه تعلّل می‌کنیم، نه شتاب‌زده می‌شویم؛ آنچه منطقی، معقول و درست است، به نظر تصمیم‌گیران نظامی و سیاسی، در وقت خود، انجام می‌گیرد؛ کمااینکه انجام گرفت و در آینده هم اگر لازم شد، باز انجام خواهد گرفت. با هوشیاری پدافند هوایی ما، کار خاصی نکردند؛ اما دست به مهره هم حرکت است. (p→q)»

واکنش نمایندگان مجلس به اقدام تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی

روح‌الله لک علی‌آبادی، نماینده دورود و ازنا نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رهبر معظم انقلاب: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب‌زده می‌شویم.»

واکنش نمایندگان مجلس به اقدام تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی

احمد راستینه، نماینده شهرکرد نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امروز بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ را در مجلس در کمیسیون تلفیق داریم، هم اکنون در حال رفتن به مجلس هستم. تهران در آرامش کامل و به برکت پدافند بیدار، همه امروز با شور و نشاط کار را آغاز کرده‌اند».

حجت‌الاسلام‬ حمید‬ رسایی، ‬ عضو‬ حزب‬ جبهه‬ پایداری‬ و‬‬ ‬ عضو‬ کمیسیون‬ فرهنگی‬ مجلس‬ شورا‬ی‬ اسلامی ‬ نیز‬ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏ما باید ‎نقد درون گفتمانی نسبت به نیروهای انقلاب را به رسمیت بشناسیم تا علاوه بر رشد بدنه و رفع نواقص، اجازه ندهیم امثال روحانی ۸ سال سوار کشور شوند. نسبت به نقد یک نیروی خودی سریع جبهه نگیرید که آی خدا آسمان به زمین رسید و الان اون طرفیا سوءاستفاده می‌کنند. این ادبیات منطق دینی ندارد.»

واکنش نمایندگان مجلس به اقدام تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی

مجید نصیرپور، نماینده سراب هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این دولت صهیونی به هیچی پایبند نیست حتی مناسک مذهبی خودشونم زیر پا میزارن و شنبه که تعطیله رو آتش‌بازی می‌کنند.»

واکنش نمایندگان مجلس به اقدام تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی

فرشاد ابراهیم‌پور، نماینده ایذه و باغملک هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «پرواز وارش ساعت ۹:۴۵ از اهواز به سمت تهران بلند شد؛ درست در زمانی که دشمنان خیال داشتند ترس و وحشت القا کنند. امنیت و آرامش مردم ایران قوی‌تر از آن است که با تبلیغات و حملات پوشالی خدشه‌دار شود. ایران، همیشه سرفراز و استوار.»

واکنش نمایندگان مجلس به اقدام تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دقایقی قبل از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شدم و از تعدادی از خیابان‌ها عبور کردم، هیچ چیز غیرعادی مشاهده نکردم.

دشمن صهیونیستی مثل پولِ خُرد است فقط سروصدا دارد اما ارزش و تأثیری ندارد. آنها ضعیف‌تر از آن هستند که به ایران بزرگ آسیب جدی بزنند.»

واکنش نمایندگان مجلس به اقدام تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی

واکنش نمایندگان مجلس به اقدام تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست؛ عرض خود می بری و زحمت ما می‌داری….»

خبر در حال تکمیل شدن است…

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.