شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد ظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبشهت_ در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن همه تلاشش را انجام می‌دهد تا بی‌عفتی و لاابالی‌گری را در جامعه ترویج دهد.

وی افزود: اگر وحدت، همدلی و انسجام نباشد بسیاری از مشکلات رفع نمی‌شود، تصمیماتی که در کاشان گرفته می‌شود همه منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: اگر وحدت و همدلی و انسجام باشد اقدام و عمل رخ می‌دهد، باید بتوانیم بن‌بست‌ها را بشکنیم، با اجرای قوانین و هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی و کار کارشناسی می‌توانیم از کار مردم گره گشایی کنیم.

محمدی فشارکی افزود: توجه نکردن دستگاه‌های دولتی به موضوع اطلاع‌رسانی موجب فاصله بین مسئول و مردم، بروز بخشی از بی‌اعتمادی‌ها در جامعه و آسیب به سرمایه‌های اجتماعی و نوعی خود تخریبی است.

وی اظهار کرد: عدم توجه مدیر به مقوله اطلاع رسانی در خصوص دستاوردها توسط دستگاه‌های اجرایی نوعی خود تخریبی و خود تضعیفی است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد: رسانه‌ها از مسئولان شهرستان کاشان گلایه مند هستند، چراکه برخی از مسئولان خدمات انجام شده در دستگاه خود را به موقع اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

محمدی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع‌رسانی از خدماتشان نمی‌کنند و شبکه‌های مجازی شهرستان در دست افرادی قرار می‌گیرد که به جای تقویت روحیه و امیدآفرینی در جامعه تخریب، یاس و ناامیدی را تبلیغ می‌کنند و مردم هم ناامید می‌شوند.

وی اضافه کرد: مردم باید متوجه عملکرد مسئولان شوند و این مهم از طریق بیان دستاوردها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

هادی کاشانی مدیر بحران کاشان هم در جلسه شورای اداری اظهار کرد: بارش‌های چهارم اردیبهشت باعث بروز بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به جاده‌ها، خطوط ریلی، خانه‌های سازمانی و بخش کشاورزی در مناطق سیل‌زده بخش مرکزی این شهرستان وارد کرد.

وی افزود: خسارت برآورد شده شامل ۲۱۳ هکتار از باغات و مزارع صیفی و سبزی بود که شامل ارزش‌گذاری نابودی حدود ۸۷۰ تن انواع محصولات باغی و زراعی، ۴۵ رأس گوسفند، تخریب چهار رشته قنات و چند کیلومتر جاده بین مزارع است.

کاشانی با اشاره به اهمیت گزارش‌های هواشناسی تأکید کرد: از بهره‌برداران در بخش‌های مختلف زراعی، باغی و دامداری و گلخانه‌ای، درخواست داریم موارد ایمنی را رعایت کرده و خسارت‌های احتمالی را به واحدهای مربوط در مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: لزوم توجه به حفاظت سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب، برق، گاز و مخابرات از جمله ضرورت‌هایی است که کشاورزان باید در برابر سیل و بارش رگبار باران مورد توجه جدی قرار دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.