شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف امروز _پنجشنبه پنجم مهر_ در سی‌وششمین گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس اظهار داشت: در گذشته ما با کمک به دولت سیزدهم، یک برنامه توسعه پنج‌ساله طراحی کردیم و تلاشمان این بود که این برنامه نسبت به برنامه‌های دیگر واقعی‌تر و عملیاتی‌تر باشد.

وی افزود: ما باید به دور از همه حاشیه‌ها به عملی کردن برنامه هفتم توسعه بپردازیم.

قالیباف ادامه داد: امروز شرایط به‌گونه‌ای شده است که باید این برنامه را مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم اجرا کنند. اگر دولت بر وفاق تاکید دارد و مقام معظم رهبری فرمودند موفقیت این دولت موفقیت همه ماست، رئیس‌جمهور نیز بر این تاکید دارد که میثاق ما برنامه هفتم است، همه ما باید دست به دست هم دهیم و برنامه هفتم را که می‌تواند تحولی در اقتصاد ایجاد کند، اجرا کنیم.

وی افزود: امروز به اندازه‌ای که درآمد داریم، به همین اندازه از اموال، انرژی‌های فسیلی و معادنمان را هدر می‌دهیم، ما امروز در برنامه هفتم متمرکزیم تا جلوی این هدررفت را بگیریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز یک عرصه جنگ اقتصادی است که مقام معظم رهبری فرمودند من همیشه بیشتر دغدغه فرهنگ را داشتم، اما اقتصاد اولویت ما است.

قالیباف با بیان اینکه ۵ مهر روز آزادسازی و شکست حصر آبادان است، یادآور شد: این عملیات نقطه عطفی در دفاع مقدس شد و باید به آن توجه شود؛ همچنان که در هر بخشی دچار چالش و مشکل در کشور هستیم، به‌دلیل بی‌توجهی به این نقاط عطف است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که در آستانه سالگرد طوفان‌الاقصی هستیم، ادامه داد: امام در سال ۶۳ فرمودند که همه مشکلات ما از رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی و آمریکاست؛ وزیر خارجه آمریکا هم پس از عملیات طوفان‌الاقصی گفت که اگر اسرائیل هم وجود نداشت باید یک اسرائیل ایجاد می‌کردیم.

قالیباف یادآور شد: رزمندگان و جبهه مقاومت در غزه با یک جمعیت بسیار محدود و اندک عملیات را انجام دادند و یک سال است که مقابل ارتش تا بن‌دندان مسلح ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند که باورها و فرهنگ آن به انقلاب اسلامی برمی‌گردد؛ امام (ره) در ابتدای انقلاب فرمودند که راه قدس از کربلا می‌گذرد تا این فرهنگ زنده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.