شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش ایمنا، صبح امروز هفتم شهریورماه، همزمان با گرامیداشت هفته دولت سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با حضور در سامانه ارتباط مردمی سامد، به صورت تلفنی پاسخگوی پرسش‌های مردمی بود.

سیدرضا مرتضوی در چهارمین حضور خود در سامانه سامد در سال‌جاری، گفت: در هفته بزرگداشت دولت، با برنامه‌ریزی اداره کل بازرسی استانداری مقرر شد مدیران کل، فرمانداران و شهرداران مرکز شهرستان‌ها در سامانه سامد حضور یابند و در کنار ملاقات‌های حضوری که برای دیدار مردم برنامه‌ریزی می‌کنند به صورت تلفنی نیز پاسخگوی درخواست‌های مردمی باشند.

وی ادامه داد: در سامد امروز مردم خوب‌مان از ۱۴ شهرستان تماس داشتند و توفیق نصیب ما شد تا به ۲۳ تماس تلفنی در مدت زمان دو ساعت پاسخ دهیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در خلال این برنامه به منظور بررسی موردی مسائل مردم با مدیران کل و فرمانداران استان نیز تماس داشتیم تا امور در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و بررسی شوند.

وی گفت: عمده مسائلی که امروز مطرح شد در خصوص مسکن، اشتغال، وام‌های خوداشتغالی و … بود که به هر تماس تلفنی به صورت موردی رسیدگی شد.

گفتنی است: سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱ از جمله کانال‌های ارتباطی مردم با مسئولان است به طوری که از هر نقطه از کشور که با این شماره تماس گرفته شود به طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.
سامانه سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است.

رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه‌های مختلف پاسخگو و پیگیری مسایل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش‌ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.