پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مالک رحمتی روز دوشنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: در آذربایجان شرقی ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد اشتغال و تولید پرداخت شده است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این میزان تسهیلات منجر به ایجاد امید و رضایت مندی در جامعه صنعت و تولید شده است که امیدواریم مستمر بودن و پایداری آن، این رضایت مندی به وجود آمده را حفظ کند.

رحمتی، تمرکزگرایی را مشکل اصلی پرداخت تسهیلات دانست و گفت: دستگاه هایی که عملکرد خوبی داشتند، آنهایی هستند که به استان ها اعتماد کردند؛ بنابراین ضروری است با دادن اختیار به استان ها به تمرکززدایی بها دهیم.

وی افزود: اگر مدیران کشوری می خواهند سرعت عمل داشته باشند اختیارات خود را صددرصد به مسئولان استانی که با مردم، تولیدکنندگان و صاحبان ایده در تماس و ارتباط مستقیم هستند تفویض کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کند بودن سامانه سمات، گفت: امیدواریم با تاکید وزیر محترم اقتصاد مبنی بر رفع مشکلات این سامانه و قطعی های آن، گلایه ها نیز برطرف شود.

رحمتی در پایان گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم در حمایت از تولید و اشتغال است که استمرار آن مشروط به تسریع در تامین منابع آن برای سال آینده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.