جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، قاسم رضایی شب گذشته _چهارشنبه بیست و چهارم مرداد_ در جلسه قرارگاه اربعین که در شهر مهران با حضور مسئولان انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: ما الان در نقطه‌ای هستیم که به نفس شهدا مزین شده است، اینجا خون‌های پاک و بسیاری ریخته شده است، بهترین‌ها اینجا شهید شده‌اند و از جان خود گذشتند تا از آب، خاک و ناموس وطن دفاع کنند.

وی افزود: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری بزرگی است که نصیب شما شده است، ما در سر سفره‌ای هستیم که امام حسین (ع) برای ما گسترانیده است و باید قدردان آن باشیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازدیدی که به صورت میدانی در مرز مهران و زرباطیه عراق انجام شد و با زائران از شهرهای مختلف حضور داشتند، صحبت کردیم حتی یک مورد نارضایتی هم مشاهده نشد که این نتیجه تلاش و برنامه‌ریزی های شما است و باید استمرار داشته باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده گذرنامه در حداقل زمان ممکن و با کمترین هزینه تحویل متقاضیان داده می‌شود، اضافه کرد: ضمن تشکر از همراهی خوب مردم و با توجه به اینکه در مرزها هیچ‌گونه خدمات صدور گذرنامه صورت نمی‌گیرد، تاکنون هیچ زائری بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکرده است.

وی ادامه داد: هیچ دو کشوری در جهان وجود ندارد که در یک مدت کوتاهی این همه تردد داشته باشند، این نتیجه اعتقاد قلبی به اباعبدالله الحسین (ع) و دیپلماسی خوب دولتمردان و مسئولان با دوستان عراقی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه مأموریت اربعین بسیار حساس و مهم است، تصریح کرد: مجموعه انتظامی نباید مأموریت‌های جاری خود را تعطیل کند و رسیدگی به مشکلات شهروندان نباید تحت الشعاع مأموریت اربعین قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.