جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۲ تیرماه سال جاری، به بیان برنامه‌های حزب موتلفه اسلامی در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، رئیس جمهور اصلح باید فردی باید باشد که در تراز آیت الله رئیسی باشد و دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و مشی ایشان را در حکمرانی دنبال کند.

وی افزود: رئیس جمهور دولت چهاردهم باید کسی باشد که به طور مشخص خصوصیات و ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی در او بیشترین تجلی را داشته باشد، بر این اساس حزب موتلفه اسلامی از نامزدی حمایت می‌کند که این ویژگی‌ها را در او مشاهده کند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تاکنون به هیچ جمع بندی در انتخاب خود نرسیده‌ایم و بر هیچ فردی اجماع صورت نگرفته است، خاطر نشان کرد: با پایان مرحله ثبت نام‌ها در این‌باره تصمیم خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: هر کس که بر اساس فضای کشور به ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی نزدیک تر باشد، پیروز میدان رقابت‌های انتخاباتی خواهد بود و سایرین خود را زحمت ندهند.

ترقی در خصوص حمایت از علی لاریجانی گفت: تاکنون درباره حمایت از آقای لاریجانی حتی یک رأی هم نداشتیم و هیچ یک از اعضای حزب موافق حمایت از ایشان نبوده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.