جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روز جمعه استقرار هوای سرد و کاهش دما در برخی ایستگاه‌های استان پیش‌بینی می‌شود همچنین صبح فردا وقوع پدیده مه در بخش‌هایی از استان انتظار می‌رود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز بلداجی با کمینه دمای منفی ۱۹ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین ایستگاه در استان به ثبت رسید و دمای کمینه شهرکرد نیز به منفی ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسید.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای روز جمعه استقرار هوای سرد و کاهش دما در برخی ایستگاه‌های استان پیش‌بینی می‌شود همچنین صبح فردا وقوع پدیده مه در بخش‌هایی از استان انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: از فرداشب یک سامانه بارشی به منطقه کوهرنگ وارد می‌شود و در روز شنبه این موج بارشی غالب مناطق چهارمحال و بختیاری را در بر می‌گیرد، بارش‌های این سامانه در مناطق کوهرنگ، اردل، بخش‌هایی از لردگان، کیار و خانمیرزا از شدت بیشتری برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود عمده بارش‌ها به صورت برف باشند همچنین کولاک برف، پدیده مه و کاهش دید از دیگر مخاطرات این سامانه بارشی هستند.

نوروزی عنوان کرد: صبح روز یکشنبه سامانه بارشی ذکر شده تضعیف خواهد شد و بارش‌های آن به مناطق غربی به ویژه کوهرنگ می‌شوند، این سامانه بارشی به تدریج در اواسط روز یکشنبه از چهارمحال و بختیاری خارج می‌شود، پیش‌بینی می‌شود اواسط هفته آینده نیز یک سامانه بارشی دیگر وارد استان شود.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روز جمعه مردم در استان منتظر بارش نباشند چراکه سامانه بارشی اواخر وقت روز جمعه منطقه کوهرنگ را تحت تاثیر قرار خواهد داد و در روز شنبه به تدریج این موج بارشی فراگیر می‌شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.