یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل آخوند شوشتری صبح امروز دوشنبه _بیست و چهارم مهرماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: مرحله شروع آزمایشی اولین کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی شهر اهواز آغاز و آماده بهره‌برداری است، این کارخانه در آینده بسیاری از معضلات شهر اهواز را حل می‌کند و توانایی بازیافت ۱۰۰ تن از نخاله‌ها را دارد.

وی افزود: محصول این کارخانه در پنج نوع دانه بندی مختلف تولید خواهد شد و عمده استفاده این محصولات در زیر سازی، کفپوش سازی و ساخت قطعات بتنی است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ادامه داد: تولید این محصولات در صورتی که در اختیار شهرداری و سازمان‌های مرتبط با تولید محصولات این کارخانه باشد می‌تواند هزینه بسیاری از پروژه‌های عمرانی را کاهش دهد و عمران و آبادی شهرمان را تسریع ببخشد.

وی تاکید کرد: باید در کنار این کارخانه، کارخانه‌های جانبی برای تولید برخی قطعات بتنی تأسیس شود، مجموعه مدیریت شهری، عزمی جدی برای حل معضل نخاله و تبدیل آن به بازیافتی قابل استفاده و مفید دارند.

آخوند شوشتری اضافه کرد: نخاله‌های ساختمانی که تهدیدی جدی برای سلامتی مردم و محیط زیست هستند با برنامه‌ریزی و تلاش همه همکاران به فرصتی برای عمران شهر تبدیل خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.