شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Onyx Boox از یک کتاب‌خوان الکتریکی جدید به نام Tab Mini C رونمایی کرده است؛ این محصول دارای نمایشگر ۷.۸ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۰۴ * ۱۸۷۲ پیکسل است که قادر به نمایش ۴۰۹۶ رنگ خیره‌کننده است. کتاب‌خوان الکتریکی یادشده به صفحه‌نمایش WACOM و یک قلم به نام Boox Pen 2 Plus مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی یادداشت برداری کنند، فایل‌های PDF را ویرایش کنند و نقاشی بکشند. آهنربای قرار گرفته شده در سمت راست محصول به راحتی قلم را نگه می‌دارد.

کتاب‌خوان الکتریکی Onyx Boox Tab Mini C به لطف نمایشگری با نورهای LED سفید و سیستم دمای رنگ، تجربه خواندن استثنایی را ارائه می‌دهد. این محصول از یک تراشه هشت هسته‌ای Qualcomm و یک پردازنده گرافیکی BSR بهره می‌برد که با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. همچنین، این محصول دارای دو بلندگو برای پخش صدا است و از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.

کتاب‌خوان الکتریکی Onyx Boox Tab Mini C با استفاده از سیستم عامل Android 11 OS اجرا می‌شود و دسترسی کامل به Google Play را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند برنامه‌های محبوب برای خواندن مانند Libby، Kobo، Kindle و Nook را بر این کتاب‌خوان الکتریکی نصب کنند. قیمت این محصول ۴۹۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.